Типові несправності стартера - причини та симптоми відмови

Ви хочете завести машину, повернули ключ і що? І нічого. Це не завжди означає збій акумулятора, часто стартер відмовляється слухати нас. У цій статті ви дізнаєтеся, які найбільш поширенні причини і як вони можуть бути виявлені.

Що таке стартер?

Стартер - це невеликий пристрій, який використовується для запуску двигуна внутрішнього згоряння. Завдяки йому ми маємо гарантію швидкого та безперебійного запуску двигуна автомобіля. Електричні стартери найчастіше використовуються, але також зустрічаються пневматичні та навіть невеликі двигуни згоряння.

Більшість з нас - водії використовують стартер декілька разів протягом дня, але не завжди помічаємо кожну помилку цієї системи. На жаль, його надто повільна робота, а також надмірний шум, повинні негайно змусити нас діяти. Чим пізніше ми беремо за це, тим більші витрати.

Типові несправності стартера

Найбільш поширені недоліки будуть коротко описані нижче. Кожен з них представлятиме симптом, причину, а також способи боротьби з відмовою.
Якщо стартер не обертається або появляється металевий гуркіт, можливо це погана щільність контакту або акумулятор втратив свою ємкість.
У такій ситуації ми повинні перевірити кабелі акумулятора або замінити контакт стартера, або навіть весь стартер.

Якщо станеться так, що стартер не буде обертатися , а з акумулятором все впорядку, то це може бути поганий контакт в ланцюзі , щоб включити соленоїд(втягуюче) або у вас пошкоджений ротор. У цій ситуації, можливо прийдеться замінити його.

Якщо стартер обертається дуже повільно , він, швидше за все, не вмикає соленоїд.

У ситуації, коли обертання стартер не в змозі запустити двигун , він, звичайно, не торкається маховика, це може бути пов'язано з скользячим зчепленням або навіть блокованим двигуном. У цьому випадку необхідно відремонтувати або замінити муфту стартера.

Коли наш стартер надмірно шумить , це, безумовно, є симптомом надмірного зносу рукава зчеплення, розвинених зубців шестерні або його неправильного руху і навіть - зчеплення з маховиком. Тут, звичайно, можна замінити муфту, односторонню зчеплення та маховик, змастити їх шестерні або замінити стартер на новий.

Якщо вам здається, що у вас є пропускаюча шестерня, пошкоджена катушка статора, це ймовірно, ненормальний люфс вимикача або шестірні. Ви можете вирішити це, замінивши стартовий вимикач, соленоїд або весь стартер.

Новий стартер, використаний або відремонтований?

Дуже часто єдиний вихід із ситуації заміна стартера на новий. Звичайно, це найпростіше, але найдорожче рішення.

Найчастіше це справа кількох тисяч гривень і навіть десяток тисяч, особливо на автомобілі в яких ми маємо справу з системою "старт / стоп".

Ось чому багато людей вирішили відремонтувати власний стартер. Варто знати, що не кожна поломка може бути відремонтована, тому, що неможливо відремонтувати всі запчастини. Однак варто спробувати - відремонтувати стартер зазвичай це коштує, вдвічі дешевше, ніж новий .

Інший - можливо, кращий спосіб - полягає в тому, щоб замінити стартер. Як ви знаєте, стартер повинен бути надійний, тому придбання вживаного не повинно бути ризикованим. Обирайте не тільки по зовнішньому вигляду.

Якщо, ви вирішили відремонтувати стартер звертайтеся в наш сервіс «АС+». Або перейдіть на сторінку ремонт стартера та генератора. Ми знаходимося за адресою м. Львів вул. Джерельна 69 Центр не далеко від торгового центру "Форум Львів". Або замовте дзвінок на сайті і ми зв’яжемось з вами.